Home › Collega's aan het woord › Erwin Benders aan het woord
‘Als Planner houd ik mij hoofdzakelijk bezig met het maken van planningen voor de medewerkers van onze afdeling. Om de planning te kunnen maken, bereken ik van tevoren hoeveel telefoontjes er binnen gaan komen op bijvoorbeeld een maandag in februari om half 10 in de ochtend en hoeveel medewerkers er nodig zijn om deze telefoontjes te beantwoorden. Hiervoor gebruiken we een workforce management systeem. Daarbij plannen we altijd vier weken vooruit. Medewerkers kunnen zichzelf vervolgens inplannen. Zo bepalen ze hun eigen rooster, natuurlijk binnen de mogelijke kaders. Daarnaast houd ik informatie over het aantal ingeschatte calls en de duur daarvan of de prestatiecijfers van medewerkers nauwkeurig bij. Deze gegevens analyseer ik wekelijks en rapporteer ik aan mijn coördinator.’
‘Mijn werkdag start altijd met de dagstart, waarbij iedere werknemer in ons team aanwezig is. We bespreken hoe de vorige dag is verlopen: wat is goed gegaan, waar zijn we tegenaan gelopen en wat kunnen we verbeteren? Vervolgens kijken we naar de dag van vandaag: zijn er bijzonderheden en wat kunnen we verwachten? Dan ben ik klaar voor de dag. Als ik niet bezig ben met het klaarzetten van roosters, ben ik planningen aan het maken of finetunen. Ook als mensen vrij willen of ziek zijn, komen die aanvragen bij mij binnen. Ik houd me daarnaast bezig met de capaciteitsplanning, waarmee ik bekijk of het aantal fte’s van de afdeling kloppen met de calls en het administratiewerk dat er aan komt. Dit capaciteitsplan helpt mij bovendien weer met het roosteren.’
‘Ik stap de auto in met een goed gevoel. Dit geldt al helemaal wanneer uit de weekcijfers blijkt dat we het servicelevel hebben behaald dat we voor ogen hadden! Bovemij is een fijne organisatie die goed is voor mensen en er wordt hard gewerkt. Het is prettig voor zo’n bedrijf te mogen werken.’
‘Bovemij is een bedrijf waar je enorm veel mogelijkheden hebt om jezelf te ontwikkelen. Zo zijn er verschillende online cursussen die je kunt volgen, zoals een Exceltraining of een cursus Nederlands schrijven. Mijn functie als supervisor betekent hard werken en je moet tegen de hectiek van een callcenter kunnen. Maar als je hier tegen bestand bent dan is Bovemij absoluut een mooi en uitdagend bedrijf om voor te werken.’
Bezoekadres
Takenhofplein 2
6538 SZ Nijmegen
Postadres
Postbus 7110
6503 GP Nijmegen
Telefoonnummer
024 366 6763
E-mailadres
recruitment@bovemij.nl